ActividadesdestacadoExposicionesNoticiasPortada

“Vino y Chocolate” con Óscar Bento.

“Vi i Xocolata” amb Óscar Bento.

La Fundació Frax acollirà de l’1 de juliol al 25 de setembre de 2016 aquesta nova exposició a la sala Pedro Delso

En 2011 Oscar Bento dió començo a una nova i ambiciosa sèrie de pintures inspirades en la Xocolata a la qual ha seguit una segona sobre el Vi, sumant un total de gairebé seixanta obres. “Vi i Xocolata” no només ens mostra una cromàtica de tons afins a tals plaers sinó que a més ens transporta a les seves sensacions olfactòries i degustativas.
Amb un treball meticulós, rigorós, assossegat i professional, Óscar Bento, artista polifacètic, ens evoca en les seves obres el plaure del quotidià, una copa de vi, una unça de xocolata evocant emocions properes, com ho fa sempre en la seva pintura, la seva escultura i la seva fotografia.
Obres d’infinites línies amb les seves ombres i meticulosa materialitat tant en la vertical com en l’horitzontal; obres en la seva majoria de gran format, quadrat i gran riquesa visual que ens repleguen en una abstracció de records i impressions.
El mateix Óscar diu de la suite de la “Xocolata”, que trasllada ara a la del “Vi”: ” Aquesta nova sèrie em procura nous reptes de concreció expressiva sobre una experiència sensorial més específica. L’aplicació, de vegades horitzontal de vegades vertical, de línies contenidores de pintura acrílica sobre el llenç, permet situar concertadamente les diverses gammes de color que defineixen a la xocolata i a les seves varietats”.
A més d’aquesta nova exposició, es podrà visitar l’exposició “Somnis”, fotografies de Laura Medrano en l’accés a la sala Ramón de Soto (fins al 10 de juliol), “Geo-Logical of love”, fotografies d’Emilio Roselló (fins al 10 de juliol) i una instal·lació lumínica de José Orozco, en el vestíbul (a partir de 8 de juliol).
L’horari d’obertura de la Fundació és laborables, de dilluns a divendres, de 9.00 a 15.00 hores i diumenges (fins al 31 d’agost) d’11.00a 14.00h. (ENTRADA GRATUÏTA)