ActividadesNoticiasPortada

“Retratos con alma” un proyecto conjunto de fotografía, pintura y escultura.

“Retrats amb ànima” un projecte conjunt de fotografia, pintura i escultura.

La Fundació Frax acollirà del 22 de juliol al 4 de setembre de 2016 aquesta nova exposició a la sala Ramón de Soto

Xavier Deltell i Martí Rom, ens expliquen en primera persona aquest nou projecte.
Aquest projecte que presentem amb el títol de “Retrats amb ànima” és la compilació d’obres conjuntes treballades i elaborades per dos artistes d’àmbits molt diferents, la fotografia i l’escultura.

El seu origen ve d’una trobada al taller d’escultura de Martí Rom on Xavier Deltell va ser a fer unes fotografies de les seves obres, acabant la sessió fent-se fotografies conjuntes. D’aquí va sortir la primera fotografia en color “Poema”. Van fer falta dos anys de temps, xerrades i reflexions per arribar al seu punt de partida.

Les obres són retrats fotogràfics manipulats i muntats de persones representatives de la societat civil catalana molt dinàmica i activa en cadascun dels seus àmbits professionals.

Els treballs consten d’una fotografia retrato en blanc i negre feta pel fotògraf Xavier Deltell, i manipulades, pintades i muntades per l’artista plàstic Martí Rom, creant colors i formes volumètriques. Cadascuna d’elles vol ser més que un retrat, buscant una imatge psicològica del retratat segons el nostre parer.

A més d’aquesta nova exposició, es podrà visitar l’exposició “Vi i xocolata”, d’Óscar Bento a la sala Pedro Delso (fins al 25 de setembre), “Somnis”, fotografies de Laura Medrano en l’accés a la sala Ramón de Soto (fins al 7 d’Agost) i “Seven it”, de Mar Ruiz en el vestíbul (a partir del 29 de juliol).

L’horari d’obertura de la Fundació és laborables, de dilluns a divendres, de 9.00 a 15.00 hores i diumenges (fins al 31 d’agost) d’11.00a 14.00h. (ENTRADA GRATUÏTA)