ActividadesdestacadoExposicionesNoticiasPortada

“Seven it. Malas y los demonios del exceso” una instalación pictórica de Mar Ruiz.

“Seven it. Males i els dimonis de l’excés” una instal·lació pictòrica de Mar Ruiz.

La Fundació Frax acollirà del 29 de juliol al 18 de setembre de 2016 aquesta nova exposició en el vestíbul de la Fundació.

Si un mira alguna de les meves obres pensa que les realitzo en un arravatament de manera espontània. Però la “energia” que s’adverteix en els meus quadres, encara que flueix amb força, no arriba a caure en el caos, d’alguna manera s’ordena lliurement, així és Mar Ruiz.

“Sven it” és una instal·lació pictòrica de Mar Ruiz, en l’obra de la qual hi ha una perseverança sobre el tema de la femme-fatale, amb les connotacions de gènere que porta implícites.
“Seven it” parteix com una reflexió personal sobre la societat i els nous ídols de l’excés enfocat des del gènere. Els 7 pecats cabdals representats per 7 dones, on el format, el gest i el color s’apoderen de la vista del visitant i on se’ns mostren els sentiments més bàsics de l’ésser humà, portats a l’excés: luxúria, avarícia, cobdícia, ira, gula, mandra i supèrbia.
Una mostra que impressiona i espectacular que no deixa indiferent

A més d’aquesta nova exposició, es podrà visitar l’exposició “Vi i xocolata”, d’Óscar Bento a la sala Pedro Delso (fins al 25 de setembre), “Somnis”, fotografies de Laura Medrano en l’accés a la sala Ramón de Soto (fins al 7 d’Agost) i “Retratros amb ànima”, de Martí Rom i Xavier Deltell, a la sala Ramón de Soto (fins al 4 de setembre).
L’horari d’obertura de la Fundació és laborables, de dilluns a divendres, de 9.00 a 15.00 hores i diumenges (fins al 31 d’agost) d’11.00a 14.00h. (ENTRADA GRATUÏTA)