ActividadesdestacadoExposicionesNoticiasPortada

“Pinturas de Pepi Sevilla Ruano”, color y movimiento mágicos, desde el realismo.

“Pintures de Pepi Sevilla Ruano”, color i moviment màgics, des del realisme.

La Fundació Frax acollirà de l’1 de setembre al 16 d’octubre de 2016 aquesta nova exposició en l’accés a la sala Ramón de Soto

En la meva pintura intente expressar tots els meus sentiments, un espai immens ple de silenci i alhora amb una riquesa de color i moviment màgics, sempre intentant donar el màxim sense aconseguir aquest propòsit existint aquest dubte que podria millorar i considero que és el camí de la inconformidad, l’essència de la creativitat pel que la meva obra sempre serà la meva pròpia vida, la cerca insatisfeta de la puresa d’un diàleg mut.

Així ens explica Pepi Sevilla la seva obra, visions de la realitat, paisatges, bodegones, que es converteixen en realisme a través del traç, les textures, el color i el moviment de cada pinzellada.

A més d’aquesta nova exposició, es podrà visitar l’exposició “Vi i xocolata”, d’Óscar Bento a la sala Pedro Delso (fins al 25 de setembre), “Seven it”, de Mar Ruiz en el vestíbul (fins al 18 de setembre) i “Retrats amb ànima”, de Martí Rom i Xavier Deltell, a la sala Ramón de Soto (fins al 15 de setembre).

L’horari d’obertura de la Fundació és laborables, de dilluns a divendres, de 9.00 a 15.00 hores. (ENTRADA GRATUÏTA)