Andreu Valor. Insurrecte

Imagen eliminada. AQUEST DISSABTE 16 D’OCTUBRE, CONCERT D’ANDREU VALOR A LA PLAÇA DE BOUS D’ONDARA Imagen eliminada.Imagen eliminada.

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Ondara ha anunciat el concert del cantautor Andreu Valor per al dissabte 16 d’octubre a la Plaça de Bous d’Ondara.
Andreu Valor presentarà el seu disc «Insurrecte» a les 20:30 hores.

Imagen eliminada.Andreu Valor i Insa. Cocentaina [El Comtat]. 1978.
Compromés amb la vida, amb la dignitat col·lectiva i amb la llibertat. Arrelat a la terra que xafa, canta i s'expressa per aportar una altra opció de vida, lluny del capitalisme. Aprenent de les emocions.
Segueix defensant unes lletres, un desig poètic i contundent, que des de la prudència defensen la humanitat, el respecte, la terra, la llengua, la cultura i integren a les persones.
Porta des de 2007 en solitari, havent editat ja, 8 discs discogràfics, el darrer, "Insurrecte", premi a millor disc de cançó d'autor i millor gira per l'Institut Valencià de Cultura.

Imagen eliminada.«Insurrecte» ens presenta 10 cançons, inicialment, amb una sonoritat renovada, textures ambientals i arranjaments propis d’un pop-folk nord-europeu capaç de mantindre l’essència del missatge mentre ens transporta a experimentar noves sensacions sonores i la contundència rítmica en alguns dels temes.

ENTRADA GRATUÏTA
Per motius de seguretat i aforament cal reservar l'entrada a la Casa de Cultura o www.agendaondara.es

Plaza de Toros de Ondara

Inicio del Evento