Rafael Coloma i Florencio Sáez – Festival de Música Antiga i Barroca – Altea 2021

Diumenge, 17 d' Octubre

Rafael Coloma i Florencio Sáez “Música Barroca per a Baríton i Piano”

12.00 h · Palau Altea

Rafael Coloma és un cantant que ha desenvolupat les seues inquietuds professionals durant anys en diferents companyies líriques, duent a terme la seua labor artística amb tota mena de teatre musical i concerts. Va ser alumne de Guillermo Palomar, i més tard de Ramon Regidor i Julián Molina.Va obtindre la titulació de professor de cant a l’Escola Superior de Canto de Madrid i posteriorment ha desenvolupat aquesta faceta docent en diversos centres com l’Escola Superior d’Art Dramàtic a Múrcia, el Conservatori Municipal d’Albaida, el Conservatori Professional de Música d’Elx i el Conservatori Professional de Música de Torrent (València).

Florencio Sáez ha treballat com a pianista acompanyant en més de cinc-cents concerts per tota la geografia nacional, França, Grècia i Noruega. És membre de la SGAE i forma part de la Societat Filharmònica Alteanense des de fa més de trenta anys. És professor numerari del Conservatori Professional de Música d’Alacant des de 1987.

Palau d'Altea

Obras teatrales, conciertos y funciones de danza clásica y contemporánea en un amplio y moderno espacio.

Dirección: Carrer d'Alcoi, 18, 03590 Altea, Alacant

Provincia: Alicante