Presidente

La Fundació Cultural Frax de la Comunitat Valenciana és “una Fundació Privada de caràcter cultural que té com a objecte el foment de la Cultura, les Arts i les Ciències en totes les seues manifestacions, i en particular, en aquelles que contribuïsquen a la promoció del Turisme com a factor d’impuls i millora de l’Economia i Cultura de la Comunitat Valenciana”.

Esta declaració d’intencions justifica tota una sèrie d’iniciatives  que la Fundació portarà a cap encaminades a eixos fins i que inclouen tot tipus d’activitats -exposicions, conferències, concerts i qualsevol altra manifestació cultural,  a més de la convocatòria de premis i concessió de beques-, sempre amb l’objectiu de la promoció del Turisme i impuls de la nostra Economia i Cultura.

Prenent la seu de la Fundació com a base de les nostres activitats esperem rebre, aglutinar i poder donar  a conéixer  les tendències artístiques i la creació cultural com a base del coneixement i reconeixement de la Fundació i el seu mecenatge cultural i econòmic a la Comunitat Valenciana. Una experiència, sens dubte, emocionant i que esperem poder compartir amb tota la societat valenciana perquè siga transmesa al mateix temps fora de les nostres fronteres. Esta pàgina web serà un dels nostres instruments per a aconseguir-ho.

Matías Pérez Such
President